Måndag!

Måndagen är snart slut.
imorse trodde jag fan att jag aldrig skulle kunna kliva upp ur sängen men sedan dök snillerblixt tanken upp och jag kom på att om jag inte går på den sista fotolektionen så har jag IG, så jag kämpade mig upp sedan började jag och mamma räkna 50öringar hahah vi är inte kloka! så bar det iväg en trött sofia till skolan. men den övertrötta energin smög sig på sakta så ja det blev en helt mongo dag i skolan!

jag gick tidigare från min sista lektion från allt mingel med min lärare haha, åkte in till stan med martina för att möta hanna och sedan få en tid för jobbintervju och det blir imorgon kl 10. så HEJDÅ samhällen :$ hihi. sedan fick jag köpt min klänning och JAG hittade den sista S-storleken, som var Gömd, så det var någon annna som velat ha den men NEH för jag fick den hahah. bild kommer senare från min Bästa kamera! (a) sedan blev det en stor go baugette på Paprika med martina & caroline, och sedan åkte 3 trötta tjorvar hem!

så nu laddar jag upp för mitt gympass hahah med kaffe men kan ej gå ner fören kl 20.00 för tanterna är i den stora lokalen där det lilla gymet ligger i! haha men men. vi höörs sedan om hur det gick för mig att träna! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0