Nu säger jag..

GODNATT, för sörsta gången så här tidigt ska jag försöka lägga mig och koppla av och få lite sömn! Vi får se om jag lyckas. Låg i ett varmt gott bad och läste min bok som jag har tappat lite intresse för. Träningsverken släppte lite då eller värk o värk det är mer en piinande kramp jag har och nu börjar ryggen och magen kännas med! Undra hur jag kommer gå och stå imorgon hahah. Som sagt upp tidigt imorgon helt värdelöst men måste och det är bra inlärning för på Måndag & Tisdag ska jag vara på volvo jobbet kl 06.30 så jag ska inte klaga hahah.
Men igen, Godnatt! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Natalie

Måste nog också gå och lägga mig!

2009-12-17 @ 21:11:05
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: Natalie

Nu måste jag tänka! Eller här har du internet butiken: www.kontorsgiganten.se/product.aspx?pid=178114 Som inte funkar just nu!:D



När ska du upp imorgon??

2009-12-17 @ 21:15:23
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0