release me

shululululuuu!
det blev kebabrulle med mami & bror idag, sedan ut och promenixa med märt och carro. helt gaalet, det var mycket energi som behövdes komma ut från mig idag iallafall märkte jag.
imorgon är det skola iigen men det är sista veckan så det är najs. fotolektion på morgonen måste bli klar annars är det IIIIIG på mig där ja, sen har vi filosofi sist men inte minst cp-svenska. sedan snabbt in till stan och hem och genomgå de första träningspasset på ett par månader, jag är rädd. min bror koommer döda mig! men ska man bli fin så får man fanimej lida piin. hahaha  jajajajajajajaj så kan det gååå nu ska ja la söva eller nåt. kösshej leverpastej.

pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0