Så ää de ba!

tröttiis tröttis tröttis! mmmh, gick ut med martina och caroline och promenerade i nästan 3 timmar, det var sköönt må jag säga. snart ska jag ta mig ett baaaad och sedan sova och imorgon är det ljuva ledigheten som doftar, föörutom att jag ska till skolan kl 16.00 för repetion med kören sedan är det ju som sagt lussefirande kl 18.00 för alla som vill komma! (sneella säg att ingen vill (a.) så, så ligger det till. och det kommer bli en luuugn helg UTAN alkohol. jarå ibland kan man ha roligt ändå! :)
men ja nu ska jag höppa ner i ett baaad. tjingeling pling pling!

så ää det ba! (jag hör min egna röst i huvudet) jag gillar't!

pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

inte konstigt att jag hade ont i röven då om vi gick så länge :P

2009-12-10 @ 23:36:01
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0