share your joy baby

fredag, jag gillar! haha speciell med mina tokstollar i skolan!
snurrade till torget och hämtade ut pengar efter skolan och tog mig en snabb sväng om inne på torget och hittade ett par jeans och en kofta som jag ska köpa tänkte jag :) sedan gick jag till lågan och där blev det äventyr igen och frågade mojje om vad han skulle göra om jag började plocka ner limpor med cigg i min väska. haha sedan mötte jag min sötnööt märt och tjöta lite. och nu är jag hemma och dricker kaffe muma, ska hoppa in i duschen, ta mig en tupplur och sedan kommer mitt problem; jag vet ej vad jag ska ha på mig inför kvällen! :( hatar deee! men har en känsla av att det kommer bli riktigt ball ikväll. först krök här hemma med märt, carro & PH sedan trädgårn haha vi är fan stammisar där nu ;O och mycket gott folk skall dit me så det kommer bli najs som fään! hihi.
pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0