Sitter & laddar..

Nu sitter jag och laddar upp inför ett nytt träningspass med kaffe, musik och fått mat i magen. Körde helt ärligt talat slut på mig själv i måndags, fan mina armar. Det känns som jag har tagit 100 grissprutor i varje arm. Men en skön känsla att det kommer ge resultat såsmåningom.
Idag va det en låång dag i skolan ändå om jag inte gick på första lektionen, kom hem nu vid 17.20 typ från skolan. Jävla kör, jävla allt idag. Dåligdag idag må jag säga, humöret är inte där det ska vara och energin är bortblåst. Så det blir träning nu vid 19.00 sedan dusch och Bums i säng! pusspusspuss*

det blir såhär ibland jag vet,
men jag vill veta vad vi gjorde för fel?

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jävlar, vad länge ni får vara kvar:|

2009-12-16 @ 22:06:49
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0