Sofia gillar torsdagar ibland!

skola imorse sedan åkte jag hem och började damsuga mitt rum, mindre nice men sen åkte jag och mamma till 421 för att handla mat men det blev på köpet ett brons/guld ljusfat, en till smycke hand, ett par svarta regnstövlar, låga svarta uggs och ett par lite varmare hörsstövlar till mig. jag gillar! (Y) och när vi kom till att handla mat så blev det bland annat godis och sånt mums också! hihi. mamma fick tag på ett par jätte fina stövlar och jag köpte en julklapp till henne med och ljus till min brors rum! så det var en redig shoppingtur må jag säga! ikväll blir det kanske ikea igen med mamma och pappa om jag orkar följa med vill ju gå ut och gå i detta kalla men dock sköna väder! :)
pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0