There’s so much power in my name

I’m such a fucking a lady!

Det blev en promenad tisdag efter middagen. Så nu har jag suttit hemma och druckigt te för att få upp värmen igen, helt galet kallt ute måste jag tillägga. Men nu har jag uppdaterat så jag kan fixa musik till min ipod igen och JA det är mycket go musik eftersom jag är bäst på det.
Imorgon är det skojjsiga skolan igen, känns som jag aldrig är där haha men det är en låång dag. På kvällen blir det gymet igen, ja det ska bli min näst näst bästa vän, först kommer ciggen sedan kaffe sedan gymet, hihi saarri mina vänner! hahah ;)
fick mig ett gott skratt när jag kollade min kära vän Emelies blogg. fint inlägg tillägnat mig! hahaha
Nu vill jag faktiskt inte säga något mer till er hihi. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0