Tiiiidig torsdag!

torsdag; lussebullar och kaffelatte, hela daan!
vaknade yr som troll, började fixa mig och sedan var det iväg till parkeringen där carro stod och vänta så snällt så, sofia & carro + musik, vi vaknade kan jag säga!  hoppas jag inte sprängde högtalarna ba! :) vi hämtade upp emelie och anton sedan for vi iväg mot skolan ( tänk att kl är 7 på morgongen ) usch och i skolan övade vi och såg ut som jesus som sagt, med glitter och ljus. sedan hade vi uppträdande kl 9, det gick la okej. imorgon ska vi ha för föräldrar kl 18.00, hoppas det går lite bättre då. :D
nu är jag trött som ett as, vill bumsa ner mig i sängen och inte vakna fören imorgon, men icke sa nicke, här sitter jag som ett blåbär och dricker min sofia special latte. kaffe, skummad mjölk och lite oboy pulver ovanpå. det är kanoners!

för övrigt äter jag en clementin på 11 min och 50 sekunder! ( ja vi tog tid idag ) hahahah!


snodde bilden från natalie! :)

pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ni var så duktiga!!:)

2009-12-10 @ 14:05:25
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0