Toorsdag

En dag närmre helgen & LOV! lööve it.
Idag har det varit en såå mycket bättre dag än det var igår, har lite dåligtsamvete för att jag var så grinig på min mamma igår utan anledning, får pussa & krama på henne sen när hon kommer hem från jobbet.

Åkte till skolan imorse med emeliepämelie vid klockan 8 med Soms. Där va det film & lite betygsnack. Sedan blev det Religion och där var det också film. Bamba och sedan va det svenska, där pratade vi om jultomten och kollade Mr bean. Känns verkligen att det är lov snart, va fan skulle vi ens komma till skoaln idag för egentligen, film kan man kolla på hemma, haha.

Imorgon ska vi vara i skolan 07.15, ooorkar inte! Men då är det avslutning sedan ska jag följa med märtis till tandläkaren, kanske drar oss en sväng på torget och kollar de sista julklapparna!
Ikväll blir det väl inte så mycket att göra för nummer 1. det är AS kallt ute, men dock ingen snö! Nummer 2. Jag kan inte röra mina armar utan att det känns som att dom ska gå av! och nummer 3. För att jag ska gå upp mitt i natten till skolan hahah. Men men vi fåår se. nu ska jag dricka mitt kaffe och forstsätta städa mitt rum. pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Natalie

HAHAHAH, mitt i natten haha. Men ärligt det är det fan. Länge sen man ska vakna så jävla tidigt. :(

2009-12-17 @ 14:02:39
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0