Vinterkylan har kommit

motgångar lär dig uppskatta varje dag i livet!

hej & hå, innan jag fick på min sista lektion så åkte jag till torget och där träffade ag natte &carro sedan figgelito en sväng :) ja fick mig en kaffe av caroline, tack igen. hihi

när jag kom hem så blev det käk och sedan snurrade jag iväg till ikea med mamma och pappa. jag fick mig två små runda mattor en ny kudde, nya påsklakan och ett överkast över sängen. nöjd sofia! (Y)

torsdag imorgon och då är det Soms seminarium kl 8 på morgonen sedan slutar jag runt 11 någongång efter religionen, det är najs najs. då ska jag hem och fixa och trixa lite till med mitt rum. hihi

pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

Det är inget att tacka för <3

2009-12-02 @ 22:52:25
URL: http://forslundpajunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0