your bullets can't hurt me anymore

.. om det äändå var så, då skuulle jag varit lyckligaste människan ivärlden. hihih nu vet jag ej vad jag babblar om. men en sak jag ville komma fram till var att jag har badat nu! och vänta vänta... för ovanlighetens skulle (iiiironi) så har jag ont i magen igen, va äär det för feeel? snälla guud hjälp mig. jag ser ju faktist ut som jesus i mitt lucia nattlinne då boorde du ge mig en chans! hahahahaahah
harre min skapare va omogen man bli när man blir äldre. för när man är runt 13-16 kanske 17 år också, så tror man att man är så hiiiimle mogen, men ju äldre man blir ( jag känner det) nu är det inte långt kvar tills lille jag är 19 år Gammal fö fään, och då blir man lite omognare tycker jag allt kaanske för att man är rädd för att bli gammal eller nåt kanske? haha nu sitter jag här och filosoferar för mig själv. men så ää de!
jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till för att inte vakna typ kl 7 imorgon bitti. lalalalalalaaaa. övertrött, nee? eller? ne? :D jaja ska ej störa mer. ha det baj och ät hallon paj! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar att vara omogen med min omogna vän tåååfiia :D

2009-12-10 @ 23:19:41
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/
Postat av: EmelieJenniHolm

aa shit du är ju gammal som gatan ! HerreJävlar

2009-12-14 @ 18:28:24
URL: http://emeliejenniholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0