chillum for life :)

hoppas du blir nöjd nu martina med alla mina inlägg :O hahaah tillomed två nu på EN dag ;P

iaf, kom nyss hem stog ute och bara tjötade med min vän figge :) efter en promenad i lera, vattenpölar & mörker med figge, martina och hanna! najs najs najs :)

nu har jag släppt det, det känns mycket bättre nu & jag är framför allt glad!

nu ska jag äääääta, och sen gå & lägga mig :) tack för en bra dag .

fredag blire krogen förövrigt! :D najs !


peace fuckin' out maddah fakkah! :D

Kommentarer
Postat av: Natalie

hahaha 5 inlägg på en dag här;)

2009-02-25 @ 23:48:04
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: märt

jaaa är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad nu

2009-02-26 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0