ehm.. liksom aah, hehe hej :)

go morgon go midda go kväll kalla de va fan du vill haha :D
torsdagen var en bra dag :)
vaknade med ett glatt humör skuttade runt som ett handikapp här hemma och inte gjorde nåt vättigt, efter det så åkte jag mami & papi hem till moster och fikade och kollade lite festliga kläder, btw har jag hittat så schnögga klänningar :) sen gick jag och mötte martina och så åkte vi in mot stan och mötte upp erika så gick vi och fikade igen :) mysigt mysigt tjejer . när vi skulle åka hem, asså jag har inte varit med om nåt sånt här roligt på länge, först va det en kille som började rapppa till oss ! :S haha, sen frågade han vart vi skulle så sa martina ; vi ska möta våra pojkvänner! han: asså är dom mycket snyggare än mig? :) martina: aa eller asså nej eller jo iofs. hahahahaha! skrattade ihjäl oss. och när vi kommer fram till torget så hade vagnarna slutat gå ända bort till oss så va det en man som inte hörde va tanten sa i högtalarna så han går fram o försöker få svar på det, så sa martina ba så där rakt ut fan går inte vagnen till oss? och då händer det:O hahahahaha denne man börjar prata med oss HAHAHAHAHAH, skulle ni hört och sätt hade ni dött allså. hahahaa
det var en go dag! :D

nu så äre det fredag, gott som fan, det blir maskerad party. najsnajsnajs! :D
och det är bara 3 dagar kvar tills ja fyller år :)

peace fakking oouuuut motthefakka' :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0