:)

Jag har iaf haft en väldigt bra födelsedag :)

taack så hemskt mycket till er alla ! :D <3

dagen började med att jag vakna och skulle till skolan, hehe yey på den ;/ och jag gjorde iordning mig och mitt kaffe så mötte jag märtis så åkte vi iväg :) första dagen i skolan e inte gö ball efter ett lov, men eftersom de va min födelsedag va humöret uppe :D babe kom till skolan o sa grattis också :)
när mina lektioner för dagen var slut skulle jag möta martina och erika som hade tänkt ut nåt fint, dom kom med en kärleksmums med ljus i, en energidricka ( uppskattades ) hihi & en finfin ros! :D tack syster min!! ♥

hemma åt vi god mat och tårta till efterrätt och jag fick en gööööö fin ring & blommor osv :)

det som var tummen ner på min dag va att jag satt på en körkortskurs som skulle vara i tre timmar men det höll på från halv 6 till nästan halv 10, mindre najs. sen mötte jag älskling och syster så fick jag en tröja av honom, taaack :) så gick ja och köpte mina första cigg nu när jag e 18, haha de va najs, fast lite väl överskattat haha, sen gick vi 3 hem till moi :) men nu va denna dagen över & tack igen alihoppa! :D

& eftersom kl är över 12 så är det michelles födelsedag! grattis på dig stumpan :) <3

 peeace out n' gonatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0