i listen to ur heart beat cuz it plays my favorite song

nu är det baaara 4 dagar kvar tills min 18 års dag :) hihih. jag vill veta vad jag ska få nu nu nu nu, martina har änna pratat ihop sig med mami så hon vet ju alla hemlisar nuuu, jag vill också veta!! hahaha

iaf, idag har jag inte varit så duktig o pluggat men jag har städat och tatt mig ett bad.
jag & martina träffade min efterlängtade izabelle, det kändes som att vi inte träffats på år och dar fast det var lite mer än en vecka sen bara. men det är alltid lika trevligt och få se dig min pärla!:D när vi hade gått runt och haft vårat kafferep gick vi till torget och mötte ejka ! :D sedan åkte vi hemmåt och träffade min babe så gick vi alla hem till mig, sen lämnade ejka och märtan mig o babe så låg vi o glodde tv & hade myspys! :D

imon bär det troligen in till stan för att fika som vi aldrig annars gör 8-) hahaha !
och på fredag är det maskerad, de ska bli så trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Bellis :)

Tack för idag hjärtat! <3

2009-02-12 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0