i told you so, sometimes it's gonna rain

asså, när nåt blir bra, är det alltid något annat som blir dåligt. varför kan det inte alltid vara bra, iaf en stund och så kan det komma en dålig stund för sig själv istället för att det bra & dåliga kommer samtidigt, man hinner knappt glädjas av det bra, för den dåliga känslan tar över. jag visste att det skulle komma en sån här period, jag nästan bara satt och vänta på den. men nu är det lov om en dag så ska det pluggas så jag ska bli en levande uppslagsbok själv, för så mycket kunskaper kommer jag få. hihi, de är ju nåt posetivt fast inte att man måste göra de mesta på lovet. men förutom det vill jag sova sova o sova, och bara ta det lungt och njuuta av det som verkligen är bra här i livet. :) ska bli väldigt skönt.

nu ska jag hoppa i säng, och smsa med min tjorv tiip haha som för övrigt kommer hem imon igen. yeey.:D ♥

i miss the fuckin' old times.
i'll always have the memories in my mind
but i wanna go back to the bad days
that almost was the best days in my life.
från 05 skulle jag tro. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0