it's aint right!


jag har haft en grymt skön helg iaf :)
det var göö kul att träffa min gamle storebror också.
nu får vi fan se till att hålla kontakten. annars blir jag lessen igen :(
på fredag är det krogen som gäller med lite folk, ska bli trevligt :)
lördag kanske jag & hanna ska vara busiga & pierca tungorna. najs som fan!

idag ska jag ta mig en promenad med figgeliito :)

jag måste bara bikta mig lite till,
jag är såååå jävla trött på allt just nu, att det aldrig kan bli riktigt bra, det känns som när man har det bra varar det inte så länge sen blir det bara dubbelt så mycket värre. kan det inte alltid vara nåt bra iaf. för nu känns det som att problem rullar runt än hela tiden, jag e så trött på "det löser sig" om man kan säga så kan man ju säga när fan det ska lösa sig också om man e så säker på det. eller? för nu har problemen studdsat fram och tillbaka i 5 års tid. de är så jävla jobbigt, fan e det nåt fel på mig? eller är det bara jag som hamnar i allt trubbel ?  för det känns som om det näästan bara e jag som alltid har nåt dåligt att komma med! och alla säger hela tiden " du är alltid så glad" vet ni varför? - jo för jag vill inte smutsa ner alla andra med mina problem, för det är ju min huvudvärk liksom. hur kul är det egentligen att vara nån som alltid klagar! och om man nu ska klaga så kommer ALLA fråga hur är det lalalala men stackarn jag vet hur du känner dig. . och det vill man inte höra hela tiden. så nu har jag biktat mig lite  :) peace out! :b

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du kan alltid prata med mig, jag älskar att lyssna och jag finns här för att kunna lyssna. That's what friends are for. Om du känner eller vill.. så finns jag iaf här. <3

2009-02-24 @ 21:03:27
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: sofia

tack hjärtat :) <3

det är mycket att berätta isånnafall, så du kommer ångra dig ;) skojsiskojsi * <3<3 jag finns för dig om det är nåt du har på hjärtat också :)

2009-02-24 @ 22:42:05
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0