life is a gamble

sitter här en fredags natt / lördags morgon hahaha och lyssnar på min man. och lite av hans vänner, hahahahaha . ja jag pratar om lil wayne ! :D (L)(L)

idag har jag faktist haft en bra dag ! :D trött sådan men den har varit bra!
satt hos ejka med martina o glodde film, mysmys 
och min syster fick sin prins idag haha ! (L) på er
harregud jag har inget o skriva typ. joo min älskling klara uppkörningen idag eller igår blir det ju eftersom klockan är mycket men nu har han bara teorin kvar iaf! :D

dagens låtar :
 lil wayne - prom queen   (
Ying Yang Twins - Naggin

rydberg fyller 18 idag (7/2)
& cherry 17 (6/2)
grattiis på er flickor !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0