TRO FAN DET!

nu är lilla jag 18 år :)
känns ju inget speciellt, men om ni läser natalies kommentar på inlägget här under så komer de vara en hääärlig dag! ;) ni blir mina slavar och skäll på natalie hon gav mig idéen :D hahahahaha
nu får jag köpa cigg o gå på krogen laglit de e fan najs! :D och idag ska jag sitta på en körkorts kurs i 3 timmar men efter det så håll er innne för då e det jag som gliider runt med bilen ! ;O hahahahaha "gå ut på egen risk" :D

ska snart dra mig till skolan, jag e rädd min syster planerar så det knakar i huvudet på den stackarn . hahah jag e RÄDD!!! :D

ha en grym dag , för det ska jag ha  :) haha taack alla <33


91 02 16 - 18 år idag :)

Kommentarer
Postat av: Joel

JÄTTE MYCKET GRATTIS IGEN! :D:D:D:D:D:D:D

2009-02-16 @ 12:40:51
Postat av: Natalie

GRAAATTIS!:D för typ hundrande gången;)

2009-02-16 @ 20:27:49
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: sofia

taaack på er båååda!! :D:D

2009-02-17 @ 00:53:36
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0