tvånollnollnio

fredagen var fett najs, maskerad hos vanessa :) tack för en go kväll tjejer! <3

lördagen (alla hjärtans dag) vaknar jag upp brevid martina, hahaha. började mingla med vårat kaffe & te, och pratade med sussan om hur ja & martina betedde oss när vi lite yngre haha! sen gjorde jag mig iordning för att möta upp pappa och gå bort till min moster där vi firade min kusin, som fyller år idag då (15/2) blir en stor tjej på 11 bast :) grattiis på dig minsting ! :D men de va mys med mat och fika på kalaset. efter det gick jag och mötte martina, hämtade mina grejer hos henne och vi gick hem till mig en liten stund, sen mötte vi upp hennes pojk. och gick hem till martina o kollade tv. :)
sen mötte jag min älskling, som är så söt så han hade köpt 3 rosor till mig :) tacktacktack baby! vi gick hem till mig och myste. <3 :D

nu eftersom de är den 15/2 nu så är det liksom bara en dag kvar tills de är min födelsedag ! :D (16/2!!)  :)

gonatt liksom!!


Kommentarer
Postat av: Natalie

omg omg omg imorgon :D och detta firar du i skolan ;) vi får vara din betjäntar på bamba och sånt, och behandla dig som en drottning :D <3

2009-02-15 @ 19:44:26
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: sofia

dääär sa du nåt riiktigt bra natalie, så skäll inte på mig att ni blir slavar idag :D ! (a) din idé ! hihihi <333333333

2009-02-16 @ 10:10:50
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0