we fly high, no lie, u know it!

onsdag, veckans lillördag. den blev inte som man hade hoppats på, började tidigt idag (8.10), fick reda på att jag har 4 ig varningar, fick utskällning & det börja snöa. kan det bli bättre?

imon är det iaf torsdag, har bara en lektion vid 12 till 1. sedan vid 4 ska jag gå och vaccinera mig, läskigt som fan. efter det måste jag plugga som en hotchie, segt som faaan.

fredagen är efterläängtat sista dagen innan lovet. men mitt lov blir inte det roligaste heller, jag har plugg, plugg,plugg, plugg& plugg om jag inte nämde det. :) det är inte okej!

men en positiv grej är att jag hoppas det går bra för min tjorv med körkortet :) pusspusspuss i massor på honom!
och att jag är glad för syrrans skull ! :D hihihi,

& peace fuckin' out. gonattii ! :)

Sofialitsenåhlén

S ♥ S

Kommentarer
Postat av: Bellis :)

ajdå, vad fick du igvarningar i? men sofia, du klarar det, det vet jag! kämpa bara lite extra nu, det ska jag med nu efter lovet så klarar vi allt :)

åh, jag tror jag blir så glad för martinas skull :D

JAG SAKNAR DIG SOFIA <3

2009-02-05 @ 12:48:25
Postat av: Natalie

men gumman, sen gjorde inte det andra "du vet vad" det bättre. vi ska se till att ändra dem till fina G:n. <3

2009-02-05 @ 13:38:24
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: sofia

till min bellis :)

ja, det va lite surt, men jag ska fixa detta. med din hjälp och alla andras så ska jag bli av med dem. <3

JAG SAKNAR DIG MED JÄTTE MYCKET!! <333





till min nattis :)

aaa precis. :/ men tack mitt hjärtegull :) <333

2009-02-05 @ 22:28:09
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0