you make me happy baby!

söndag.
somnade typ vid 6 imorse, låg och tänkte på en massa skit ba. vaknade vid 10, tog  mig en promenad till gymmet, tränade och la mig och solade :) skönt. kom hem och la mig i ett bad och efter jag ätit la jag mig och kollade på tv och somnade så gott så. haha :) åkte in till staden med mina damer och fikade, mys som alltid. uno och vanligt kort spel.

nu sitter jag hemma och ska snart gå och sova om jag kan, haha måste upp ganska tidigt imon och plugga så inte min mami dödar mig en plååågsam död. annars är det lov och imon är det en vecka tills min födelsedag, overkligt faktist.

igår var jag hemma typ hela dagen. vaknade halv 4 och stressstädade mitt rum för min moster och krister skullle komma och äta middag hos oss, haha det var trevligt sen gick jag ut i regnet och mötte martina o henne pojk, så gick vi till filmtajm och hyrde film och jag kollade lite grann på den hemma hos martina sen gick ja och mötte min baby :)

peace fuckin' oout :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0