you play my favorite song

tjippivipp, måndag idag igen, exakt två veckort kvar, haha men iaf, om en vecka äre lov. de ska bli så jäävla skönt :)
idag började jag 12.25 de va najs najs. vart hemma och badat & läst i min bok, haha. snart ska jag möta martina och vi ska hem o kolla ett speciellt tv program, hiih ( ; sen ska ja träffa min babe :)

imon är det skola igen, ska ha bokredovisning, yey ;) haha. efter skolan hinner jag ej träna för jag ska på synundersökning för körkortet. mindre kul efter det får vi se vad som händer , höhö

på torsdag ska jag vaccinera mig, gööö läskigt, änska mig lycka till som fan ;O hahaha

jaja, dagarna bara flyger iväg snart kommer vi stå där och va 50 + , haha läskigt som fan :)

peace fuckin' out babe's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0