090122

längtar hur mycket som hellst till lovet, orkar inte med skolan nu.
nu känns det som en stor flodhäst sitter på mina axlar. vill att den ska skutta iväg med en väldans fart.
känns som vi har gått i skolan i två månader eller nåt, men de har gått två och en halv vecka sen vi började! det känns som att de fan inte kan stämma! shit. tycker tiden har gått fort men så fort hade den inte gått.


hur kan man beskriva en känsla som inte går att förklara med ord?  jag vill säga allt till dig, men det är nåt som säger stopp. du hjälper mig inte så värst mycket på traven. jag vet inte om det bara är jag eller om du också märker att det är nåt hinder vi inte klarar av. vill bara att allt ska vara som förr i tiden. men man kan inte vrida tillbaka klockan, och det verkar inte se ut som att det ska bli bra i framtiden heller :) men vi får se hur långt vi kommer!

Kommentarer
Postat av: Natalie

tack(=

2009-01-24 @ 13:39:25
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0