asså nej, ba nej.

nu har jag precis döööschat hihih, äckligt nu blir jag ju ren hahahaha.
asssssssså nej jag e så duktig, har tränat 2 gånger idag ;D imon blire dans också, söndag blire gym. måndag blir det pass igen, tisdag gym onsdag dans osv osv osv, hahahaha we all gooonna diiie! hahahahahaha jag går in för det. hahahahaha ska bli så schmaaaal så man inte ska se mig bakom en liten glass pinne, hahahahaha nejnej.
men ärligt talat, martina sa nåt bra som jag gillade. hahahahah aaaaaalllaaa spelar över fööör mycket nu för tiden, okej kanske itne alla men så gott som liksom. de e ju sanslöst . hahahahaha
imon ere helg igen. gött som fan, jag omin bror har tydligen en deal att vi  inte ska dricka någon alkohol, för  det förstör träningen, jag måste varit full när jag sa det. ahhaahhahaha nejnej. men men jag e cp pigg och har ont i nacken hahaha. men jag e snyggast o bäst för det ändå om jag sitter i min schnöögga mysdress ser ut som en tomte ba för den e röd. hahahaa

harregud jag behöver sömn,;D hahahaha jajaja ciiiaaaaaaooobelllaaa  ;D

iiiii loooove my chiiicks liksom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0