dwayne michael carter

asså, aa va finns de och säga mer än att han är BÄST, musik, klädstil asså allt. okej, han e inte värdlens snyggaste men asså man är ju föfan nästan kär i honom. äääääälskar hans musik baa och allt. guud i himmelen kunde han inte bo här liksom. men han e ju min man så jag menar jag ser ju han så ofta han e ledig. hahaha han e bara föör bääst, de e ren jävla käärlek till honom. har en jävla massa nya favorit låtar & bilder på honom kan jag få be & tala om!
man brukar tröttna eller iaf jag brukar tröttna ganska snabbt på musik och sånt men hans låtar kan spelas om och om och om om igen. fann honom på riktigt som jag blev helt bestört i honom och det va sommaren 08 när han kom med lollipop, innan va de ba en man som var med i låtar och man kunde liksom lyssna på honom nu är det nästan bara lil wayne som gäller, han är så fucking naaaaaajs!

yeey


nu är jag trött och ska lyssna lite mer på hans döönderlåtar och sen ska jag fortsätta att läsa boken Asyl med liza marklund, den är dönder läste nyss när jag låg och badade, haha jag kommer bli en bok nörd.

ska träna imon också sedan ska jag sätta mig och plugga på lite engelska glosor ba för jag är sämst i engelska och de är ju lite pinsampt, sedan har jag nyårslöfte som är bra för all framtid att börja plugga gööö mycket, måste fan det nu. måste måste måste, har ju prov på fredag i samhäll, jag vet ju inte ens vad vi har prov i? haha det låter ju lovande, haha jaja man kan inte gö allt på en och samma gång, nu har jag tagit tränig och annat före haha !

men nu ska jag sitta och dega ba! pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Märt

Hihii va söt den blev :) !!! <333 // Märt

2009-01-14 @ 22:28:40
Postat av: den bästastebästiga sofia! :D

man får tackilitacka! :D

2009-01-14 @ 22:33:45
Postat av: hanna

Tack din kisskorv, du vet att jag finns här för dig med <3

2009-01-16 @ 16:38:08
URL: http://anzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0