good girl gone bad ?

fredags vart det lite smått stressigt. hade skola sen dans efter det var de ba att springa hem och duscha äta och göra sig iordning inför krök hos daniella! det var mycket trevligt med prat & spel. haha  efter det drog vi hem till ravevanessa där hennes syster hade 18 års fest. hannurt och johanna va där, göö skoj juu ! :D sjukt chill dag till slut ändå ! :D

lördags, hemma hemma hemma, haha sedan gick vi o köpte godis och satt o glodde film , det blev eva & adam 4 födelsedagar & ett fjasko, och efter de kollade vi på Taken, harreguuud man blir så arg! gaaalet.

imon är det träning som gäller, najs som attan! behövs efter den tjocka helgen haha! sen ska jag fanimej plugga lite, har samhälls prov på onsdag & psykologi förhör på torsdag, som jag vet, har jag missat nåt informera mig gärna! haha

nu har jag änu mer lil wayne låtar, dom e såååååååå braiga! :D hihihih

pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0