hej & hå, första inlägget för detta år! yeey! :D

igår va det en grymt skön dag, nyår blev lyckat,
först va jag & EJJKA hemma hos märtan haha, käkade krökade lite och spela spel dansade och sjöng och tog massor med kort, haha. sen vandrade vi ut vid 11-halv 12 för att möya bella älskling och henne co. vid flatås. så kollade vi på massa fyverkerier, diggar inte fyverkerier så mycket när dom smäller för nära och sånt hahaha. men efter det så drog vi hem till älsklingen en stund på vägen dig kör michael in i buskar o jag vet inte vad han sysslar med haha, hemma hos älksling tog vi det lungt krökade lite osv, sedan blev vi hem körda till martina och där satt vi och åt lite igen haha, och efter det så gick vi ut o träffade mer folk :D tacktacktack alla för en bra nyår! :D

idag ska jag märtan & ejjka träffa izabelle :D myyyysmysssmyyysss!!

om en månad och 15 dagar är jag 18 !! yeeeey! :D fett chill i dill asså :D

hoppas ni alla har haft en grym nyår!  pusspussspusspuss!

min strumpor haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0