i have just swallowed the key to the house of pain

tvånollnollnio, det är ett nytt år med nya möjligheter.


det är fruktansvärt mycket plugg nu asså. men det är bara och bita ihop & försöka plugga så gott det går. om en vecka typ är det ju lov. det ska bli så fruktansvärt härligt. bara ligga i sängen hela dagarna och sova elelr glo tv eller nåt, shit va underbart ! haha läängtar så mycket! 

men idag så har jag varit i skolan, hade psykologiprov det gick ju inte alls (Y) men men, så är det "ibland"! hahahaa när skolan var slut åkte jag med hanna in till stan och där träffade vi johanna och oliver, efter mycket om och men satte vi oss på condeco, ja o hanna drack varmschoklad med mashmellows och grädde ;$ sarriii sarrii ! ;O sedan åkte jag hem och inte gjorde så mycket vettigt faktist. & vid 7 ungefär gick jag & babe ut på promenad. :) myspys.
om man räknar bort alla pauser och sånt så har vi fan 4 månader imon. haha, tiden går fort.

& för en stund sen badade jag, gottiiit. och nu sitter jag här och äter kiwi , hahaha ! ;) 

tack för att vissa finns må jag säga <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

Salut, hahaha men om det gick bra är en annan femma!;)



"varmschoklad med mashmellows och grädde" omg jag vill oxå. sen när fick man mashmellows i? :o jag vill! walla! haha!:D Du får berätta mer om din babe imorgon ;) <3

2009-01-29 @ 22:21:59
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0