i see u in the club

yes its a naaajs song liksom :D

men idag började skolan igen efter en skön men överdrivet trött helg. ball som fan med lan som ni kanske redan har läst & lördags försvann för jag va grymt osocial och tråkigttrött. och igår köööpte jag ny dator, eller min bror betalade så länge ! han e så snäll ett stort tack till honom, senare var det promenad, skönt o ba gå runt! :D

dagens händelse: bella; jag hade nåt i mitt öga fast det känns som de e borta nu!
Jag; OMG BELLA! jag fick nåt i mitt öga nu!!!

och idag kollade vi på skönheten & odjuret , den e sååå bra !! :')
imon är det skola igen , sen ska jag gå & träna, jag e sååå duttiii ;D efter vet jag inte!

yeeeye


nästa vecka bjöd martina med mig , med henne klass för vi ska va med på TV, yeeeeeeeeeey ! :D ball som fan!

jag har ett eller aa många problem just nu, 1a e att jag tydligen har samhälls prov på fredag hade inte den blekaste aning om det. haha och andra är att jag vill ha ett litet skit jobb ba för att tjäna lite extra pengar, de hade varit naajs!

men mååånga pussar & kramar från mig! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0