it's something that must go better aiight'

ibland är man helt slut på ord, så där när man fick sig en idé om vad man skulle skriva men när man väl sätter sig så kommer det inte fram nåt överhuvud taget. men en grej har jag nu iaf, att jag älskar alla mina vänner som ställer upp för mig, jag vill vara där för er till 100% hela tiden men kan inte vara på alla ställen samtidigt men jag är bara ett samtal ifrån!
men jag haatar när allt blir så stort som en tsunami när det började som en liten vatten drope, varför kan man inte bara prata om det istället för att gå runt och "låssas" vara glad när det är så geenomskinligt att man är sur, det ser ju bara töntigt ut, och jag måste medge att jag blev väldigt chokad och besviken på dig idag, kändes jätte konstigt när det blev så där, varför kan du inte bara prata med mig, jag får hur mycket agg och besvikenhet inom mig när jag inte vet exakt vad felet är. och jag vill inte springa efter dig som en fjäsk tant för att allt ska bli bra, nu får du fan ta och visa dina egna framfötter och inte bete dig som en barnunge. du gjorde mig väldigt besviken idag iaf. hoppas du vet varför och förstår det.

jag har haft en väldigt bra dag för övrigt fast väldigt trött ba.
nu ska jag lägga mig och läsa min bok och sen sova.
pusspusspuss & gonatt!




If I wrote a book about where we stand, 
i will that the title of my book would be life with Superman
but i don't know why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0