måndag

hahaha nu har man fanimej vänt på dygnet, somna la halv 7 imorse gick upp halv 5 typ. de e naaaaajs!
i torsdags var vi hemma hos bella o kollade film, jag jesus & ejka de va mysigt, vi kollade på a walk to remember, vi alla satt o stor lipade. haha asså man pallade inte trycket. hahaha sedan kom han som kör in i buskar. hahaha
fredags var vi på bio jag jesus & ejka, vi kollade på "vi hade iaf tur med vädret" haha den va hyffsat bra faktist:D hahaha
lördags var vi hemma hos jesus och kollade film då meed, vi va på filmtaaaaajm , de e aaaltid lika pinsamt hjahahahahahahahah gud vet vad som hände där :O
söndags var vi hemma hos mclovin alltså PH och spelade spel. det blev lite beaf när vi började med monopol. men det va trevligt ändå vi käkade pizza o gooddis o massor med sånt:D
idag vet man inte vad som händer. hahahaha ,
och imoin ska jag träna med linda binda gris ode :D frågan är ba hur jag ska kunna gå upp så tidigt imon, o sen på onsdag börjar skolan igen, detta lovet har gått med en jävla fart, o så har man ba sovit hela dagarna o levt på nätterna. man får tacka alla sina gummor för en bra start på det nya året!


och min dator är död, RIP datorn den 4 januari 2009. hahaha hur mans ka ha råd med en ny de vet jasg inte. men det löööser siig det gör det alltid ja det fixar sig tillslut. lalalalaala (8)

pussspussspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0