mothafuckin' cash money millionaire

hej och hå,  nu ska jag tala om hur min fredag var, skolan föörst liksom.  sedan hade vi dans, nu äre girl dance för hela slanten typ liksom. det var kul faktist, fast hade / har så fruktansvärt ont i min ljumske, ska aaaldrig träna på den cp maskinen igen. hahaha strääckte mig som en ko fan. sen gick jag hem och åt den nya favorit maten, det är som tacos typ fast med kyckling istället för köttfärs, fett gott faktist. lite senare mötte jag erika och martina on la torgo och åkte in till staden våran och satte oss på vasa café, efter en stund kom rååbärt och gjorde oss sälskap i vårat uno spelande , trevligt trevligt.

nu sitter jag ba och duuunkar lil wayne muusiic liksom. kan aaaaaaaaldrig få nog av honom han e ju liksom nåt alldelles extra vett ni ! imon ska vi äta glass och marenger och hallongrejs o allt göö gott, hihihi. tjoockis helg som fan !

nu ska jag lägga mig och börja läsa den 3dje delen av gömda, ska bli så spännande. haha jaaa peeeace fuuckin' out babe's !

pusspusspuss*

dwayne michael carter jr. ♥
the hotters under the sun

Kommentarer
Postat av: Anonym

rågert fuskar ;D

2009-01-31 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0