onsdag

lillörda som onsdagar är kallade, haha.
skolan hemma med hannurt, sen skolan igen och efter det var det dans, eller aa vi dansa ju inte så mycket idag, hade bara massa mag och vad övningar. najs blir vi schmala o snygga! :D
ute och gick med ejka och märtan myspys, planerar sommaren, fööör mcyket!:D ska bli den bäsa sommaren tiiip! :D

idag fyller dellapella 18 år, stort grattis! :D
det börjar närma sig min födelsedag, de ska bli så kul ! :D
men innan dess är det lite fler personer som fyller år, stort grattis i förskott till er alla! :D

men imon är det torsdag, det innebär skola sen ska jag sola och efter det är det träning, naaajs!

jaja goonatt nu ska jag gloo tv eller läsa min grymt braiga bok sen drömma mig bort! :D
pusspusspuss!

ren jäääävla kärlek!

Kommentarer
Postat av: Natalie

vad är det för bok då?=D

2009-01-22 @ 15:12:47
URL: http://nattavemannars.bloggagratis.se/
Postat av: sofia

ASYL med liza marklund, asså dom e så braa dom böckerna :D läsläsläs! :D

2009-01-22 @ 21:52:40
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0