söndag

dagen började med att stressa i sig frukost innan man skulle möta linda och träna, det va mys pys, vi har alltid mycket att prata om. och de e alltid lika kul och se dig. sedan gick vi snabbt till della och lämnade hennes plånbok som hon hade glömt hos linda. sen va jag och salle och fikade, de va myspys de med. och vi tog oss en liten promenad hem. nu är han borta 5 dagar till, hoppas det går bra med körkortet där borta i säffle. :)

var hemma i några timmar, hade skoj vid matbordet iaf, haha mamma är för gullig när hon äter må jag säga.
sen gick ja ut en stund med lill syrran, haha som vanligt har vi kul och att alla alltid säger; vad gör ni ute? haha gå hem med er. hahaha. snöar gör det också de är ju mindre kul, nu längtar jag till sommaren, men först ska jag fylla 18 vårar liksom och sen blire kryssning och studenter och sen äre sommarlov, vårat sista, det känns ju lite knas, men detta ska fan bli det bästa lovet ever, festival och allt ska utföras förhoppningsvis. :D kanske hyra en stuga någonstans också, de hade varit gö mysigt, men problemet är att man måste hitta ett litet sommar jobb för att tjäna sina små extra pengar. och så får man hoppas på att man iaf har kommit en bra bit på vägen att ha körkort också, de hade varit guld!

till sist vill jag säga att de har varit en bra söndag. :)

dagens bästa låt; swagger like us - t.i ft. kanye west, jay Z & lil wayne

imorgon ska vi va med på en tv inspelning, vi låter som värsta kändisarna och sånt om man kollar våran logg-logg i  facebook hahaha!

pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: Nibia

Young Money lil wayne . Hhahah aalååå sofia

2009-01-19 @ 13:14:23
URL: http://nibiarivero.blogg.se/
Postat av: sofia

assså neej han e ju för bra min man! looveeloveeloooove!! :)

2009-01-19 @ 23:37:55
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0