tisdag

idag har jag &linda varit grymt duktiga,
jag gick upp föör tidigt imorse haha ( 12) hahaha så gick jag iväg vid 1 o mötte linda på torget så gick vi till gymmet o tränade som djuur ju, hahaha tror jag losade 40 kg redan idag ;D sedan efter träningen gick vi till torget igen så bjöd hennes kära far på fika, det va gör trevligt. :D sedan kom jag hem ducshade och åt, sen va det ut igen, mötte hanna & anna på torget o bella & elin på musik :D vi gick en promenad? hahaha vi kom ju inte så långt men det va myspys, sen började det regna så vi alla ville gå hem . så nu e jag hemma ska snart gö mig iordning för att hoppa isäng, börjar fan skolan imon, & det värsta är att man börjar 8.10 på morgonen har inte gått upp så tidigt på två veckor. ahha hur ska detta gå. hahahaha


men ska på treäningspass imon med jesus & ejka, ska bli naajs & träning med linda på torsdag! :D
have a nice daay! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0