you'll never understand. sometimes it's gonna rain

you'll never understand, and you never let me explain, why can't you be like my dream superman
i beg you please god i don't wanna be missunderstod, it will always rain on me and my superman



promenix with my chicks, UNO och galna händelser och skratt. hahahaha gaalet juuu.
fölkjde ejka till vagnen sedan spelade jag och martina "hinkbaksket" hahahahah asså nej de va göö kul!! tro det eller ej liksom :D hahahahaha vi har våra påhitts dagar :D
satt vid VD och snackade om gamla minnen och om hur folk beter sig i olika lägen haha, love my siz very muuuchoo :D
nu är jag hemma och sitter i min röda mysdress o kolappsar av trötthet snart, ska läsa min bok iaf, asyl om ni inte redan visste, den är göö najs! :D


imon skall jag & linda träna tsm igen, gö länge sen nu ju, hahaha, funderar på att sola imon igen, hade varit sköönt, sen ska jag träffa salle och gå och äta någonstans hahaha, naajs!

pusspusspuss från mig så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0