134 tånårsfrågor

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njea,
har du varit kär i någon? - jaa
är du kär just nu? ne

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - sofia susanne emmelina litsen åhlén
när fyller du år? - 16 februari
några piercingar? - naveln, öronen & tungan
vad har du på dig just nu? - stortsovlinne & hoodtröja.
vilken årstid är bäst? - höst
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova tills jag vaknar av mig själv på bra humör.
vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen
vad är du bra på? - prata hahah
vem älskar du mest på denna jorden? - min mamma
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - på kvällen med någon, på morgonen själv

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - de mesta om mig vet martina & några få till.
vem är den roligaste av dina vänner? - martina
vem är snyggast av dina vänner? - alla mina vänner är snygga! så jag får bli den snyggaste ;)
vem är mest partyprisse? - jag ? hahah
vem är den du helst har filmkväll med? - martina, daniella & massa mer!
vem av dina vänner är mest "evil"? - åh va svåra frågor,
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - beroende på gång till gång!

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mamma mest.
vem är farligast i din familj? - min bror ;) haha
vem ser roligast ut i din familj? - vad är det för fråga?
vem är coolast? - ja & min bror
har ni något husdjur? - nej
vem har du mest gemensamt med? - lite här & var på alla.
vem står för underhållningen? -
vem sover du oftast med? - mig själv
roligaste kvällen med familjemedlem? - alla e partyprissar i min familj! :D

10 frågor om idag
vad har du gjort? - vaknat druckigt kaffe & tagit en cigg, men har jag inte hunnit!
har du varit glad idag? - dagen har knappt börjat
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag? - ne inte än
vad ska du göra nu? - klä på mig & cykla till sportlife
har du gjort något dåligt idag? - nee
vad har du ätit idag? - inget än
har du duschat idag? - inte än
är du trött nu? - lite
vad händer imon?- vet ej

SKOLAN
Går du i skolan? - i Frölundagymnasiet
Har du varit i skolan idag? sommarlov

ANNAT Hur mår du just nu? - trött, & hungrig
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - aa
Har du piercat dig? - aa läppen, tungan & naveln & en tragus

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - joss plutten persson
Vem ringde du senast? - martina
Vem sms:a till dig senast? - daniella
Vem sms:a du till senast? - daniella

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - aa
Vad är klockan nu just nu? - 13.14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, bloggen

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår natt
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - för en timme sen

SPORT
Går du på någon sport? - ne inte längre
Trivs du med den sporten? jag trivdes
Tycker du att den sporten är rolig? jag tyckte
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? den gjorde mig glad

ÖVRIGT
Gillar du punk? - njeaa
Har du sminkat dig idag? - nope
Isåfall, vad för smink? inget
Vad har du på dig för trosor just nu? - rosa
Hur ser dem ut? - hotpants
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - nope
Hur ser den ut? naturlig ;)

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nee
I så fall, vilken låt för tillfället? - ingen
Vad gillar du för musik? - typ allt.

 KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - aa
Har du fler än 3 jeans? - aa
 Har du fler än 5 tröjor? - aa
Har du resteröds-trosor? - nee
Har du en vit bh/topp? - aa
Har du en svart bh/topp? - aa

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - aa
Använder du Wax? - nee
Använder du ögonskugga? - nee
Använder du kajal? - nee
Använder du hårspray? - nee
Använder du volymspray? - nee
Andänder du mousse? - nee
Använder du deodorant? - aa
Använder du skinspray? - nee
Använder du parfym? - aa
Använder du läppglans/läppstift? - ibland läppglans
Använder du brunkräm/foundation? - aa 
Använder du rouge? - aa
Noppar du ögonbrynen? - aa
Uppsatt hår eller hängande? -  nere
Plattar/lockar du håret varje dag? - aa
Duschar du varje dag? - aa typ
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nee, men ibland!

KÄRLEK
Är du kär just nu? ne, typ inte
Har du kysst någon idag? - ne
Har du ett förhållande? - ne
När går gränsen vid otrohet? - seriöst strul
Har du varit otrogen och om ja, varför? - ja, var väl inte för kär
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - ne
Är du romantisk? - inte speciellt
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nää
Är du svårflörtad? - flörta går bra, men att fastna där är problemet
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - aa tror ja väl
Vad hette din första riktiga flickvän/pojkvän? - rasmus
Hur länge höll det? - nån månad
Har du lekt med någons känslor? - när ja va mindre ;)
Hur länge var ditt kortaste? - nån vecka
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel är kul, men förhållande är bäst!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, men träffat
Är du en bra pojk/flickvän? - bäst
Vem sov du senast bredvid ? - martina hah
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - vet inte rikgit
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - nee
När fick du din första kyss? - den riktiga fick jag i 6an :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - typ 20 / 22
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha ne, min bror tar hem tjejer & dom vill inte jag ha!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ALDRIG
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat

Kommentarer
Postat av: Anonym

härmat isabelle lundberg här eller? :P

2009-07-27 @ 19:04:37
Postat av: sofia

hahah, de va säkert hennes blogg jag hitta o snodde den av ja! haha brist på annat ;D

2009-07-28 @ 00:26:47
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0