avslutat kapitel

nu är det över, vi är inte vänner vi är inte fiender, men vi kommer dock inte att prata på ett BRA tag. jag tycker bara att det är onördigt att det blev så här, jag blev fruktansvärt sårad av alla dessa ord och förnedrande saker du sa till mig. men det var det bästa vi kunde koma fram till från en hejdundrandes konversation till en ganska lugn fast sorgset. men men. ni som har snackat massa kan ju komma fram och förklara för mig varför ni tycker det ena efter det andra, ist för att gå bakom min rygg. jag menar jag kan ju inte förbättra mig om ni inte säger nåt!?

hatar att bråka med vänner också, så jag hoppas vi kan fortsätta utan allt dessa och lägga det bakom oss, du vet vem du är!

så nu hoppas jag att allt drama är slut för ett tag. som hanna sa; allt drama verkar dra sig till dig vare sig du börjar med nåt eller inte. det är ju så sant dom de är sagt, känner nog ingen som har lika mycket problem som mig just nu. men jag hatar när folk ska försöka tycka synd om mig, så det ändå jag begär är att ni är rakryggade och talar sanning till mig och är glada så vet ni att jag är likadan tillbaka 100% äkta. hoppas ni förstår ni som är inblandade & ni som vet med er att nu den sista tiden att ni tycker att jaghar förändrats till nåt negativt sen jag kom hem från min resa får jätte gärna söka upp mig så vi kan prata om det så jag förstår vad ni verkligen menar.

nu ska jag dricka mitt te, ta en cigg och lägga mig och drömma mig bort från verkligheten en stund!
pusspusspuss*


I'd pull a sunshine story in a pouring rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0