dagarna flyger iväg nu förtiden

fredagen började med att min mamma ringde och väckte mig och sa att dom va nere vid vattnet för att de var fint väder, jag slängde iväg ett sms till martina och informerade men sedan somnade jag om lika fort. gick upp vid 12 nån gång la sololja i ansiktet för att utnyttja solen till max, käkade min frukost och la mig och svettades som en gris på balkongen medans jag läste min bok. duschade fixade och donade, sedan åkte jag och martina iväg och köpte godis till min mamma och åkte hem och sätte oss på min balkong som inte var väntat att vi skulle fastna vid hela kvällen, men det va myspys med kaffe dricka lite gott gott och tjöt med mamma också! nyss följde jag henne en bit så träffade vi på några puckon och stog o pratade med dom ett tag och nu är jag hemma igen! dagen gick sjukt fort.

imon ska jag se om jag drar mig i kragen och tar mammas cykel eftersom min inte är pumpad och cyklar bort till gymmet en sväng. annars vet jag inte vad som händer rikgit! ha en fortsatt trevlig fredags natt! pusspusspuss*


saknar sommarens kvälldopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0