efter regn kommer solsken!

hejsaan!

det var en grym dag igår. va hos martina och hjälpte henne med lite saker testade kläder osv och bara chillade, sen kom min pappa och hämtade mig så åkte vi till min jobbintervju. det tog ungefär 1h & 30 min. pappa kom och hämtade mig och körde mig till martina igen, där fixade jag mig snabbt som satan kändes det som, så satte vi oss och käkade när alla hade kommit och krökade lite oså. jobbet ringde tillbaka och sa att jag var en av dom som imponerade mest på intervjun och fick tillomed jobba en extra dag, så imon börjar jag 15.00 och på lördag jobbar jag från 9.30.
men kvällen fortsatte och vi hamnade tillslut på chez där blev det crazy. dom som inte va med missade nåt. hahah! iaf, sedan sov jag över hos martina och jag kan säga så här, jag pallade trycket så jag vann. haha

snodde den tjusiga bilden av natalie :)
skicka jätte gärna bilder från igår.


händer i helgen då;
- jobba fredag&lördag!
- syssling & kanna fyller år på lördag, ut & firas?
- söndag heldöd!

nu ska jag möta martina om en stund
och inte veta vad vi ska göra. haha
pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0