how you doin

god kväll allesammans! kom hem för en stund sen från en mysig kväll som började med en promenad med syster ner till rörvik, satt där och minglade lite och träffade lite folk. sedan blev det en springtur i skogen när vi upptäkte massor med grodor! hur äckliga som helst haha så det gick fort igenom den lilla skogen, senare träffade vi på nicke och figge, tog en liten promenad. nu när jag och martina va påväg hem, gick vi i alén så kom det en moppe och så klart flyttar man lite på sig, man vet aldrig vem det är som kör. hahah det roliga var att det var två invandrar killar på moppen i runt 30 års åldern? han som körde tog tillomed av sig hjälmen, haha han tänkte säkert; där går två söta tjejer! och när dom körde sakta förbi oss sa den ena nåt (som vi inte riktigt hörde, men han såg riiktigt sliskig ut) och då skrek martina; NEHÄÄ DU! (craazy min) så hör man mig efter; döh, åk hem till ditt hemland. HEJDÅ! (är inte razist (: ) hahaha, påså sätt skrämde vi iväg dom jävlarna. haha uusch vad folk kan vara äckliga asså! men nu sitter jag här hemma, ska snart ta min sista cigg innan läggdax, för imon är det upp vid halv 9, möta syster vid halv 10 och promenera till rörvik! fettnajs! så godnatt! pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0