läggdax!

men först måste jag ju berätta om kvällen som varit. var hemma och kollade tv med mamma och mumsade godis! sedan ringde carro och undrade om vi skulle ut och gå så jag gick till martina åt lite fruktsallad kollade lite på en gamal film sedan mötte vi carro. så började vi vandra vägen ner mot rörvik, men helt plötsligt hör vi ett hus fullt med glada människor och musik! så jag kikade in och såg några godingar, så vi svängde in och jag träffade en massa av både nyvarande klass kompisar och gamla och andra som gått i samma skola! gö trevligt så det blev att vi fastnade där och tog oss några bärs. skit kul och se alla igen! hahah, så det var liksom min kväll. martina trodde jag sprang in på nån främmande fest, haha men som tur var kände jag ju folk där ;) haha. det kommer nån enstaka bild senare när carrobarro skickar korten! så nu är det lägg dax godnatt . pusspusspuss*


Kommentarer
Postat av: caroline

hahah fan va ballt det var :P hahahah jaa det e klart jag skickar korten :D det måste göras om :P ahha puss<3

2009-07-04 @ 10:06:52
Postat av: caroline

nu har jag ju skickat dom vart är dom då =)

2009-07-10 @ 09:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0