liten uppdatering om vad som har hänt

godmorgon god morgon. jag känner mig värdelös på att updatera, men nu jävlar. ;) hah

tisdags tränade jag & solade. senare så tvättade jag för mamma & tjänade 200 kr på 2 timmars tvättetid! lättförtjäna pengar. jag (L) min mamma! på kvällen gick jag hem till min kära martina och lekte frisör, :D jag hjälpte henne med sin utväxt och sussans (hennes mamma) det blev vaackert! vi 11 nångång va vi färdiga så gick vi ut på promenad och hamnade hemme hos joss, där della också va! det va mys.
onsdags tränade jag & solade. kom hem och fixade mig sedan träffade jag märtan så gick vi och beställde pizza. drack ett glas vin & drog hem till joss, där blev det mer vin & hennes syster goooa baja päran, faarligt faarligt och dricka sånt. hahah blev lite runt om fötterna efter det. hahah.
torsdag igår tränade jag också cyklade hem och fixade mig käkade och sånt vanligt sedan gick jag till martina och vi bakade kanelbullar, haha vi är verkligen dum & dummare. men dom blev goa efter mycket om och men. hahah
fredag; nu ska jag iväg och träna snart sedan blir det fixa sig för ikväll, då blir det utgång med martina, natte linda & hennes pojkvän och hans kompis naaaajs!

översikt för hela helgen;
fredag- festa.
lördag-packa!
söndag-åker iväg!!!! :D


ha en trevlig helg allesammans!! pusspusspuss*

Kommentarer
Postat av: caroline

och så träffade ni mig på kvällen oxå ;) roligt roligt var det =)

2009-08-01 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0