lördag alleredan

11 dagar kvar tills min syster blir 18 då ere party vettja! :D
igår var jag hemma hos henne vi glodde lite halvt tv, käkade lite choklad & drack ett glas vin och satt och tjötade! det va trevligt! idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska träffa martina & daniella vet ja iaf. :)

i natt asså jag kunde inte somna, låg och vände och vred mig till halv 6. och när jag vä somnade drömde jag dom sjuukaste drömmarna på länge, det handlade typ om alla i min omkrets och massa massa mer! va fan rädd när jag vaknade. snart ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, känns som om jag ska bli dö sjuk, och det hoppas jag verkligen inte att jag blir! de e ju inte så najs! hahah ha en trevlig dag ! pusspusspuss*


saknar solen & värmen!

Kommentarer
Postat av: Mickan,

vilken härlig bild (:

2009-07-13 @ 21:37:58
URL: http://mikkssx.blogg.se/
Postat av: sofia

tackar! :)

2009-07-14 @ 00:46:56
URL: http://litsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0