mitten av juli

tisdagskvällen har varit i den här stilen;
jag & martina gick som vanligt och köpte cigg & en energidricka. sen började vi promenera till sportlife, där jag stängde av mitt gymkort, fast jag får träna där fram tills den sista september, så nu blir det lite träning på dagarna, göttgött! efter det mötte vi della, joss, emelie & tess. så bestämde vi oss för att vi skulle dra hem till joss, så jag och joss gick till ica och köpte dounats, kladdkaka, yogurt & drysna bär. så kom della, martina & emelie till joss så drack vi smoothe och käkade gott gott. sedan tog vi oss några kubb rundor, och det pratar vi absolut ingenting om!! hahah. och nu under kvällen har vi suttit och lyssnat på david, joss syster pojkvän när han har sjung & spelat gitarr. så det blev en skön kväll. :) nu ska jag avsluta min dag med en kopp te & knäckemacka på min balkong i mina myskläder. godnatt!  pusspusspuss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0