party like a rockstar

godkväll, min eftermiddag började med att jag träffade martina så åkte vi in till heden, och fy fan va varmt det var på vagnen, dom borde verkligen skaffa AC på dessa västtrafiksfodonen. men iaf, när vi kom fram mötte vi figge och anton, så hann vi kolla lite grann på kusinens match, synd va att dom förlorade just den matchen, men hon va lika glad ändå, bara för hennes bästa & snyggaste kusin va där ;) hahah. när det var klart drog vi till cappuchino och tog oss en cola. så drog vi hem sen, jag och martina lev sittandes hemma hos mig ett tag, sedan packade jag badgrejerna så gick vi ner till henne. så gjorde hon det samma så mötte vi salle och co och drog till rörvik, där stötte vi på natalie och hennes man, ;P som också tog sig ett kvälls dopp. det var grymt härligt i vattnet faktist. när vi hade fått nog av att bada så åkte vi först till önnereds brygga och satt och chillade tills vi märkte att alla va hungriga så det blev BK innan vi åkte hem, så nu sitter jag här i mitt kokheta rum och ska snart skutta i säng!. hahah, godnatt. pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0