regn kan vara mysigt ibland!

torsdag; gick hem till daniella efter jag köpte cigg med martina runt 6 halv 7, fixade oss lite grann och väntade på sandra, så åkte vi in till stan och satte oss på chez så kom andreas emil & deras kompis och tag en cider med oss. sedan gick dom iväg igen för att gå på bio. sen kom figge & så träffade vi stubbe och några så det var en trevlig kväll. sedan åkte vi hem och träffade martina stod o tjötade ett tag sen gick vi hem.

idag; blir det disney filmer hemma hos sörran! :D najsnjas!

ha det bra sålänge! pusspusspuss*


jag & della <3                          jag & mina snygg poser som alltid! :)

figge & stubbe, som försöker få fina poser som mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0