sammanfattnig av min helg!

Nu har jag ätit frukost/middag så jag är mätt och belåten!
men det var inte det jag skulle informera er om, haha ;) min helg har sett ut såhär ungefär!

Fredag; vaknade fixade mig, va jätte nervös inför första dagen på jobbet! började kl 15.00 åkte till hisingen och lekte teater med mina jobbakompisar & chefer, jag tänkte; " detta är ju fett chill jobb" men icke sa nicke, det var det tråkigaste och slitsammaste jobb jag nånsin haft, jag kom hem vid halv 10, käkade och gick och la mig direkt.
Lördag; började jobbet 9.30 kom hem vid halv 8 typ. duschade fort, slängde i mig mat, fixade och donade snabbt som satan sedan ut o träffa martina och becka så åkte vi till kontiki, där det var reggae kväll, vi skulle bara ta en öl, men där blev det minst två. sedan åkte vi till queen och där blev det cider på cider på shot på cider osv. träffade alla goa folk! sjäälvklart är det jag som ska skämma ut mig och tappa ett helfullt glas när vi står och röker, haha den bara gled ur handen hahaha men jag fick tag i mitt sugrör! ;) men vid 12 halv 1 nångång?  gick vi vidare till bryggeriet, där va det dans och ett stå hej! så det var en lyckad kväll! tack alla! :D
Söndag; vaknade vid halv 4 typ. käkade som sagt frukost/middag för ett tag sen! nu ska jag hoppa in i duschen sedan ut och träffa lite folk. :)

ha en bra dag! pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0